Omega-3 als antidepressiva


Kent u de reclamespot die op de tv wordt getoond van de depressieve vrouw? Het is niet nodig depressief te worden - het is met een voedingssupplement te voorkomen of zelfs te behandelen. Zij het dat deze claim niet door onderzoek wordt onderbouwd.

Depressiviteit komt minder voor in gebieden waar veel vis wordt gegeten en daarmee, waar mensen meer omega-3 vetzuren binnenkrijgen . Dit heeft onderzoek van de Chang Gung University College of Medicine (Taiwan) uitgewezen. Dat is een nieuwe nuttige toevoeging aan de al talrijke 'zegeningen' van omega-3 in het voedingspatroon.

Een van de zuiverste Omega-3 vetzuren capsules is verkrijgbaar in de winkel van Feeling-healthy.net - het is in verschillende categorieën te vinden.

Posted: Di - September 25, 2007 at 09:41 PM          


©